Banned

In General
AnnaWinchester

4 years ago

Hej Nielson :) Kan se du har banned mig fra serveren, slettet og blokeret mig på steam og blokeret mig her på gamers guild hjemmesiden. Hvorfor ? Hvorfor er jeg blevet banned af personlige årsager?? Jeg prøvede at hjælpe dig og din server mod hacker angreb og kan se du fik vadim ind igen fordi han var iihh og åååh så uskyldig .... Jeg blev sur fordi for det 1. skulle du banne alle 3 hackere. De fly hackede, speedhackede og havde konstant radar på over for os hele tiden og du gjorde intet ved det. Derfor blev jeg sur og hvis du nu kiggede i teksten så da jeg kom ind på serveren lige før du smed mig ud , så skrev Lucas Kopatter : Nu kommer kællingen og hvad fuck har jeg gjordt dem ? Nå jeg pissede dem af ved at fortælle hvor latterlig man er når man hacker og ikk spiller fair play. Alle hackerne render nu rundt og griner af dig fordi vi havde beviser på deres hacks og alligevel kom de alle ind igen. Hvorfor ska det gå ud over os at de hackersvin ikk spiller fair ? Og hvorfor har du banned dean ? han har ikk gjordt en skid forkert. De 3 hackere var på serveren i måske maks 30 min og så har de feks. vidst præcis hvor vores base var og trappen i basen var, hvor loot rummet var osv. de har intet c4 spildt de er gået direkte til furnace og loot rum. hvordan kan de det hvis de ikk er hackere og vores base var kæmpestor og fyldt med labyrinter i bunden? Din server blir smadret på det her og folk gider ikk være på en hacker server.. Håber da i det mindste du smider dem ud da de heller ikk snakker særlig pænt til folk. Feks. kan Rankii ikk holde ud at være på din server da de snakker et mega grimt sprog. Mvh. Anna Winchester!

2 participants

Copyright by Gamers Guild 2018